მიწოდება და დაბრუნება
გსურთ ნივთის დაბრუნება?
თქვენ შეგიძლიათ დააბრუნოთ ანდაზის პროდუქტი, იმ პირობის გათვალისწინებით რომ პროდუქტი გამოუყენებელია, ორიგინალ შეფუთვაშია და თავდაპირველ მდგომარეობაშია. გაითვალისწინეთ რომ პროდუქტის ღირებულებიდან კომპანია იხდის დამატებით ღირებულების გადსახადს სახელმწიფო ბიუჯეტში, შესაბამისად თანხა დაგიბრუნდებათ ამ გადასახადის გამოკლებით (სრული ღირებულების 18%). თქვენ შეგიძლიათ პროდუქტი დააბრუნოთ მხოლოდ ყიდვიდან 30 დღის განმავლობაში.
ნივთის დაბრუნებისათვის თქვენ უნდა მოგვწეროთ კომპანიის (ანდაზი) ელექტრონულ ფოსტაზე და შეგვატყობინოთ თქვენი სურვილის შესახებ, ანდაზი განიხილავს თქვენს შეტყობინებას და დაგიკავშირდებათ, რის შემდეგაც მოხდება შეთანხმება ნივთის დაბრუნების პროცედურებზე.
საგარნტიო შემთხვევებით გათვალისწინებული მიწოდება ან დაბრუნების შემთხვევებში მოქმედებს საგარანტიო შემთხვევებში აღწერილი პროცედურების მიხედვით, იხილეთ საგარანტიო პირობების გვერდი.
VIII. გადასახადები და გადახდები; ტრანსპორტირება; სახლში დაყენება -; მესამე მხარის გამყიდველის შესყიდვები
ფასები. ნებისმიერი საიტის საშუალებით შესყიდვისთვის ხელმისაწვდომი პროდუქტების ფასი ნაჩვენები იქნება თქვენთვის ამ საიტზე. ნებისმიერი Andazi Store-ის საშუალებით შესყიდვისთვის ხელმისაწვდომი პროდუქტების ფასი ნაჩვენები იქნება პროდუქტის გვერდით ან მის გვერდით. თითოეულ შემთხვევაში, ნაჩვენები ფასები არ მოიცავს გადასახადებს. პროდუქტების ფასები შეიძლება იყოს ნაჩვენები აშშ დოლარში ან ადგილობრივ ვალუტაში, იმის მიხედვით, თუ სად ყიდულობთ პროდუქტებს. შეკვეთის განთავსებამდე შეგატყობინებთ ნებისმიერი მოქმედი გადასახადის შესახებ. პროდუქციის მიწოდებაზე გადასახადი არ არის, თუ სხვა რამ არ არის მითითებული.
გადახდები. საიტები და Andazi Stores ამჟამად იყენებენ მესამე მხარეს გადახდების დასამუშავებლად. ჩვენი მესამე მხარის გადახდის პროცესორები იღებენ გადახდებს სხვადასხვა საკრედიტო ბარათებით, მათ შორის Visa, MasterCard, American Express და Discover, როგორც ეს დეტალურადაა აღწერილი მოქმედი გადახდის ეკრანზე. თქვენ ასევე შეგიძლიათ დააფინანსოთ პროდუქტების შეძენა განვადებით საქართველოს ფინანსური ინსტიტუტებიდან
სახლში მიტანა.
სახლში მიტანისათვის და მატრასების გახსნისთვის კლიენტი ან ზრდასრული უნდა იყოს დანიშნულ დროს და ადგილზე მიტანის მისამართზე. თუ მიწოდების დროს არ არის ზრდასრული, ანდაზი იტოვებს უფლებას დატოვოს პაკეტი უსაფრთხო მიმღებ ორგანოსთან (მაგ., კარისკაცი, კონსიერჟი ან შენობის პაკეტის ცენტრი). ყველა მატრასი, რომელიც ამოღებულია Andazi-ის სახლში მოწყობილობით, უნდა იყოს სანიტარიულ მდგომარეობაში.
მესამე მხარის გამყიდველის შესყიდვები. Andazi-ს შეუძლია შესთავაზოს გარკვეული პროდუქტები მესამე მხარის მეშვეობით
გამყიდველები. Andazi არ აკონტროლებს მესამე მხარის გამყიდველს და თქვენს შეკვეთას, შეძენას, მიღებას ან გამოყენებას
ნებისმიერი მესამე მხარის გამყიდველის მიერ მოწოდებული ნებისმიერი პროდუქტი არის გარიგება მხოლოდ თქვენსა და მათ შორის
მესამე მხარის გამყიდველი. თითოეულ მესამე მხარეს გამყიდველს შეიძლება ჰქონდეს საკუთარი პირობები, მითითებები ან წესები
ამ პირობებისგან დამოუკიდებლად და თქვენ ხართ სრულად პასუხისმგებელი რომელიმეს განხილვაზე და დაცვაზე
ასეთი პირობები, მითითებები ან წესები. ნებისმიერი საიტის ყველა წვდომა და გამოყენება, რომელსაც აკონტროლებს მესამე მხარის გამყიდველი
ან მესამე მხარის გამყიდველის მიერ ოპერირებადი საცალო ვაჭრობის ადგილები თქვენივე რისკის ქვეშაა.
IX. საჩუქრისა და შეთავაზების კოდები; Რეფერალური პროგრამა
დროდადრო, ანდაზიმ შეიძლება შესთავაზოს კვალიფიციურ მომხმარებლებს „სასაჩუქრე კოდები“ ან „შეთავაზების კოდები“ სხვადასხვა სარეკლამო აქტივობებისა და კომუნიკაციების მეშვეობით (კოლექტიური აქ მოხსენიებული, როგორც „შეთავაზების კოდები“), რომლებიც შეიძლება გამოისყიდოს შესყიდვისთვის ნებისმიერ საიტზე ან ნებისმიერ საიტზე. Andazi Store, სანამ მარაგი გრძელდება, და ექვემდებარება საქონლის გარკვეულ გამონაკლისებს ან სხვა შეზღუდვებს, რომლებიც შეიძლება განისაზღვროს და აცნობოს ანდაზის თავისი შეხედულებისამებრ. ანდაზის მიერ მოწოდებული ან დაწინაურებული მხოლოდ მოქმედი შეთავაზების კოდები მიიღება შეკვეთის დროს. ანდაზის მიერ არაავტორიზებული მესამე მხარის მიერ მოწოდებული ან რეკლამირებული კოდები (მათ შორის, მესამე მხარის არაავტორიზებული ვებსაიტები) არ ჩაითვლება ძალაში. მესამე მხარის გამყიდველების მიერ მოწოდებული ან დაწინაურებული კოდები არ არის ძალაში გამოსაყენებლად
საიტები ან ანდაზის ნებისმიერ მაღაზიაში და ექვემდებარება მესამე მხარის მიერ დადგენილ პირობებს. Andazi-ს მიერ დაწინაურებული თითოეული შეთავაზების კოდი არ არის გადაცემული და მოქმედებს ერთჯერადი გამოყენებისთვის საქონლის ერთეულზე (ან ნივთებზე), როგორც ამას განსაზღვრავს ანდაზი. შეთავაზების კოდები არ შეიძლება გაერთიანდეს, მოქმედებს მხოლოდ სრულფასოვან საქონელზე, თუ სხვაგვარად არ არის მითითებული, არ შეიძლება გამოყენებულ იქნას ნებისმიერ ნივთზე, რომელიც მონიშნულია როგორც „საბოლოო გაყიდვა“ , თუ სხვა რამ არ არის მითითებული.
XI. თანხის დაბრუნება და დაბრუნება; გაუქმება
გაუქმებები. თქვენ შეგიძლიათ გააუქმოთ შეკვეთა, რომელიც განთავსებულია საიტების ან Andazi Store-ის ნებისმიერ დროს, გაგზავნამდე.
ბრუნდება. ქვემოთ ჩამოთვლილი გამონაკლისების გათვალისწინებით, თქვენ შეგიძლიათ დააბრუნოთ ნებისმიერი პროდუქტი, რომელიც შეძენილია საიტებიდან ან Andazi Store-იდან შესაბამისი პროდუქტის საცდელი პერიოდის განმავლობაში, ყოველი „საცდელი პერიოდი“ დაწყებული ამ პროდუქტის თქვენი მიღებისთანავე (თითოეული, „საცდელი პერიოდი“) , იმ პირობით, რომ პროდუქტი, რომელსაც თქვენ აბრუნებთ, მდებარეობს საქართველოში , 30 ღამის მორგების პერიოდის შემდეგ (თუ პროდუქტი არის ანდაზის მატრასი) და ექვემდებარება ქვემოთ აღწერილი პირობებს. შეგიძლიათ იპოვეთ ჩვენი საცდელი პერიოდის პოლიტიკის შეჯამება აქ. თქვენ ასევე შეგიძლიათ შეიტყოთ მეტი 30 ღამის კორექტირების პერიოდის შესახებ აქ. ნებისმიერი თანხის დაბრუნება მოხდება ორიგინალური გადახდის სახით. თუ ჩვენ ვერ შევძლებთ თანხის დაბრუნებას ორიგინალური გადახდის სახით (მაგალითად, თუ საკრედიტო ბარათი, რომლითაც შესყიდვა გააკეთეთ, გაუქმდა ან დაიხურა), თქვენ დაგიბრუნდებათ ჩეკი. თუ თქვენ იყიდეთ პროდუქტი საიტებიდან ან Andazi Store-ში შეთავაზების კოდის ან საჩუქრის კოდის გამოყენებით, ნებისმიერი შეთავაზების კოდის ღირებულება არ დაბრუნდება ან დაბრუნდება, თუ რომელიმე ან მთელი საქონელი დაბრუნდება. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ჩვენ არ ვუბრუნებთ გადაზიდვის ხარჯებს ან გადასახადებს.
საცდელი პერიოდის გამონაკლისები. ნებისმიერი პროდუქტი, რომელიც (a) არის მონიშნული, როგორც „საბოლოო გაყიდვა“ ან „გასუფთავება“, (ბ) გაიყიდება Andazi Rest Stop-ის მეშვეობით ან (c) შეძენილია, როგორც „შეფუთული“ ნაწილი "პროდუქტის შეთავაზება (თითოეული ასეთი შეთავაზება, "Bundle"), იმდენად, რამდენადაც არ ახლავს მთლიან პაკეტს, არ შეიძლება დაბრუნდეს ან გაცვალოს, გარდა დეფექტის შემთხვევისა, როგორც ეს განსაზღვრულია პროდუქტის მოქმედ გარანტიაში, ან თუ სხვა რამ არ არის მითითებული. დამატებითი ინფორმაცია იხილეთ აქ.
დაბრუნების პროცედურა. დაბრუნების მიწოდება უფასოა, იმ პირობით, რომ თქვენ აბრუნებთ პროდუქტს საქართველოდან. თანხის დაბრუნება გაიცემა ორიგინალური გადახდის სახით. გთხოვთ, მიჰყვეთ ქვემოთ მოცემულ ინსტრუქციას თქვენი პროდუქტის დასაბრუნებლად.
მატრასი: თუ გსურთ დააბრუნოთ თქვენი ანდაზის მტრასი, ჩვენ მოხარული ვიქნებით მოვაწყოთ დაბრუნების მიღება 30 ღამის მორგების პერიოდის შემდეგ, თუ ლეიბი პროდუქტის შესაბამისი საცდელი პერიოდის ფარგლებშია, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ ელ-ფოსტა ანდაზის მისამართზე contact@andazi.co.uk, რათა მოაწყოს დაბრუნების მიღება.
საწოლის ჩარჩო და სხვა ავეჯი: თუ გსურთ დააბრუნოთ საწოლის ჩარჩო ან ნებისმიერი სხვა ავეჯის შეძენა პროდუქტის საცდელი პერიოდის განმავლობაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ ელ-ფოსტა ანდაზის მისამართზე contact@andazi.co.uk, რათა მოაწყოთ უკან დაბრუნება. თუ თქვენ იყიდეთ andazi-ს საწოლის ჩარჩო ან სხვა ავეჯის შეძენა andazi-ს მატრასით, მათ შორის, როგორც პაკეტის ნაწილი, მოქმედი საცდელი პერიოდი იქნება იგივე, რაც andazi-ს მატრასების საცდელი პერიოდი.
სხვა პროდუქტები:, თუ გსურთ რაიმე სხვა პროდუქტის დაბრუნება პროდუქტის შესაბამისი საცდელი პერიოდის განმავლობაში, გთხოვთ, მიმართოთ თქვენი შეკვეთის დამადასტურებელ ელფოსტას, დააწკაპუნეთ შეკვეთის ნომერზე და აირჩიეთ საქონელი, რომლის დაბრუნებაც გსურთ. გთხოვთ, მიჰყევით ინსტრუქციას და დაადასტურეთ დაბრუნება. დადასტურების შემდეგ, თქვენ მიიღებთ ელფოსტას, რომელიც შეიცავს უფასო ფოსტის მიწოდების იარლიყს, რათა მიმართოთ ყუთს, ასევე დაბრუნების ქვითარს. გთხოვთ, მოათავსოთ პროდუქტი, რომლის დაბრუნებაც გსურთ, დაბრუნების ქვითართან ერთად, ყუთში, მიამაგრეთ მიწოდების ეტიკეტი ყუთის გარე მხარეს და ჩამოაგდეთ ყუთი თქვენს უახლოეს ფოსტის ადგილას. ყველა დაბრუნება უნდა მიეწოდოს ფოსტას მოქმედი პროდუქტის საცდელი პერიოდის გასვლამდე.
დაბრუნების პირობები. პროდუქტის დაბრუნებაზე ასევე მოქმედებს შემდეგი პირობები:
თქვენ შეგიძლიათ დააბრუნოთ თქვენი ანდაზის საქონელი და მიიღოთ სრული თანხის დაბრუნება მიწოდებიდან 30 დღის განმავლობაში ან მაღაზიაში შეძენიდან 30 დღის განმავლობაში, იმ პირობით, რომ საქონელი გამოუყენებელია და ორიგინალ შეფუთვაში და მდგომარეობაშია.
პროდუქციის დაბრუნება შეუძლებელია საქართველოს ფარგლებს გარეთ.
კლიენტებს შეუძლიათ დააბრუნონ მაქსიმუმ ორი (2) თითოეული კონკრეტული პროდუქტის თავდაპირველ შეკვეთაზე, დამოწმებული მომხმარებლის სახელით ან მიწოდების მისამართით (ანუ, გთხოვთ, ჯერ სცადოთ პროდუქტი - სიამოვნებით გამოგიგზავნით მეტს მოგვიანებით!)
თუ კონკრეტული პროდუქტის ერთი ტიპი მაინც დაბრუნდა თავდაპირველი შეკვეთიდან, ეს კლიენტი ან მიწოდების მისამართი არ იქნება უფლებამოსილი დამატებითი საცდელი პერიოდისთვის ამ კონკრეტული პროდუქტის შემდგომ შეკვეთებზე (მაგ., თუ დააბრუნებთ ანდაზის ბალიშს, თქვენ არ იქნებით უფლებამოსილი. ანდაზის ბალიშის მომავალ შეკვეთებზე შესაბამისი საცდელი პერიოდისთვის).
პაკეტებისთვის, (i) მთელი პაკეტი შეიძლება დაბრუნდეს და ყველაზე გრძელი საცდელი პერიოდი, რომელიც გამოიყენება ამ პაკეტში შემავალ ნებისმიერ პროდუქტზე, იქნება გამოყენებული საცდელი პერიოდი მთელი პაკეტისთვის.
სათაური. ანდაზისგან შეძენილი პროდუქტების დაკარგვის რისკი და საკუთრების უფლება გადაგეცემათ თქვენ გადამზიდველთან ასეთი პროდუქტების (ანდაზის ან ჩვენი მწარმოებლის მიერ) მიტანისთანავე. თქვენ ხართ პასუხისმგებელი ნებისმიერი პრეტენზიის წარდგენაზე გადამზიდავებთან დაზიანებული ან დაკარგული ტვირთის გამო.
მესამე მხარის გამყიდველის დაბრუნება და თანხის დაბრუნება. ამ პირობებში გათვალისწინებული ყველაფრის მიუხედავად, ამ ნაწილის XI ჩათვლით, ნებისმიერი პროდუქტის დაბრუნება